EEN FYSIEKE TELEFOONCENTRALE OF IN DE CLOUD?

De telefooncentrale kopen die bij u past

contact

De communicatie tussen uw medewerkers en met de buitenwereld moet altijd optimaal verlopen. Niets is zo vervelend voor een organisatie om onbereikbaar te zijn of een oproep te missen. En een klant wilt ook geen bezettoon horen of minuten lang in wacht staan.

Hoe kiest u voor de juiste telefooncentrale?

De juiste telefooncentrale vinden is voor een bedrijf met een andere corebusiness dan telecom niet simpel, vooral omdat er weinig telecom manager functies bestaan. Meestal neemt IT, de financiele directeur of de zaakvoerder dit erbij. Er zijn verschillende mogelijkheden, namelijk hosted telefooncentrale, VoIP telefooncentrale, digitale, SIP, Hybride, etc.

Maar hoe moet je dan kiezen voor de juiste telefooncentrale voor uw bedrijf?
Er zijn namelijk zoveel verschillende mogelijkheden en combinaties, dat het vrijwel onmogelijk is om de perfecte keuze te gaan maken. Misschien is een telefooncentrale in de cloud optimaal voor uw organisatie, of een eenvoudige telefooncentrale van Proximus?

Wat hebt u juist nodig?
Welke leveranciers nodigt u uit?
Hoe gaat u deze vergelijken?
Naar welke extra diensten bent u op zoek?
Maar vooral, wat is interessant voor uw bedrijf?

Runa zorgt voor de juiste oplossing, voor de juiste prijs

Runa bekijkt eerst uw huidige situatie.
U hebt misschien een telefooncentrale die met enkele ingrepen opnieuw optimaal werkt, of misschien is uw centrale dringend aan vervanging toe?

Wij stellen u alle mogelijkheden voor.
Een fysieke installatie bij u op bedrijf of een hosted centrale op een externe server.
Of waarom niet een hybride telefooncentrale die zowel fysiek als in de cloud werkt?
Wees gerust, wij leggen u de verschillen goed uit en helpen u bij uw keuze.
Ook vragen we offertes aan bij de verschillende partners, die in aanmerking komen voor uw specifieke telecom noden en verbeterpunten. Deze worden vergeleken en aan u voorgelegd. Runa evalueert voor u, en adviseert u.

Waarom RUNA telefooncentrales vergelijkt voor u

We komen het nog steeds teveel tegen dat klanten niet de meest efficiente oplossing hebben, dat de centrale geen rekening houdt met flexibilteit of schaalbaarheid en dat de kosten niet overeen komen met het effectief gebruik van onze klanten.

U staat niet alleen, Runa zorgt dat u voor de meest optimale oplossing kiest. Kwaliteit, service, pricing, platform, flexibiliteit zijn maar enkele van de vele punten die wij gaan evalueren om ervoor te zorgen dat u als klant de perfecte keuze neemt. U focust op uw kernactiviteiten, wij zorgen voor de ondersteuning.

Een nieuwe telefooncentrale op maat van uw bedrijf?

Wij zoeken de optimale oplossing voor uw organisatie

U staat niet alleen

telefooncentrale op maat van uw bedrijf?

Fysieke centrale of in de cloud?

Wij zoeken de optimale oplossing

Fysieke centrale of in de cloud?

Vlotte communicatie met klanten

Contact

Met ons team begeleiden wij organisaties in België, van de lokaal verankerde kmo tot de multinational met verschillende vestigingen in het binnen- en buitenland. Ons doel? Onafhankelijk en objectief de beste oplossing vinden voor uw telecommunicatie.

Het Runa team vergadert
R

Ruimdenkend

Wij denken verder dan de rest.
Ons future proof telecomadvies is heel goed onderbouwd.
Wij stellen enkel veranderingen voor die de efficiëntie van uw bedrijf verbeteren.

U

Uniek

Al meer dan twintig jaar zijn wij actief in de telecomsector. Wij werken samen met alle operatoren en kunnen zo alle technologieën voorstellen. U hoeft niet bij één enkele operator aangesloten te zijn. Wij onderzoeken alle mogelijkheden en maken specifieke combinaties op uw maat. Uw profijt en uw recht op uitstekende service van de operatoren staan centraal.

N

Nauwkeurig

Wij pluizen alle facturen, offertes, contracten en voorstellen uit. Niets zien wij over het hoofd.
Geen kleine lettertjes, maar openheid.

A

Aantoonbaar

Uw bedrijf moet met ons advies beter worden.
Wij waken over uw return on investment.