Apotheek Lamoot is een familiebedrijf met 4 verschillende vestigingen. Zij bedienen niet enkel particulieren maar leveren ook aan rusthuizen waarbij bereikbaarheid heel belangrijk is.
Apotheek Lamoot had over de 4 verschillende vestigingen telkens een verschillende telecomoplossing. Naar aanleiding van het einde contract van de telefooncentrale van de hoofdvestiging werd Runa uitgenodigd voor een volledige analyse van de telecomsituatie.
Ik ben tot op heden tevreden over de aanpak van Runa.
Zowel bij de eerste contacten van de firma Runa, wat geleid heeft tot een samenwerking alsook bij de technische uitvoering en correcte opvolging van afspraken.
Wat mij ook zeer veel ondersteuning heeft gegeven is de opmaak van opzegbrieven naar de verschillende operatoren over de 4 vestigingen waardoor er een zekerheid van telefonie bleef.
Het is de eerste maal dat ik mij bij telefonie niet beschouwd voel als een nummer, maar als een klant!! Dit geeft een goed gevoel voor een verder samenwerking.
We hebben een cloudcentrale voorgesteld waarbij alle vestigingen gekoppeld zijn, waardoor het interne verkeer efficiënter verloopt.
Door de besparing op de operatordiensten werd de investering op korte tijd teruggewonnen.
Hierbij werd er meer kwaliteit geleverd binnen het bestaande budget.
Apotheek Lamoot werd volledig begeleid in het onderzoeken van de bestaande contractvoorwaarden en het kosteloos opzeggen van de bestaande contracten.